Accions

IA i Educació: diferència entre les revisions

De Campus Virtual URV - Ajuda

Cap resum de modificació
Cap resum de modificació
Línia 19: Línia 19:
| style="text-align:left;padding:10px" | '''[[IA  i docència. Una guia pel professorat URV.|3. IA  i docència. Una guia pel professorat URV.]]'''​ <br>Afectacions en el currículum​.<br>Suport a les tasques del professorat.<br>Introducció en les activitats d’aprenentatge.​<br>Com enfrontar-se a l’avaluació. La por al frau.​<br><br>
| style="text-align:left;padding:10px" | '''[[IA  i docència. Una guia pel professorat URV.|3. IA  i docència. Una guia pel professorat URV.]]'''​ <br>Afectacions en el currículum​.<br>Suport a les tasques del professorat.<br>Introducció en les activitats d’aprenentatge.​<br>Com enfrontar-se a l’avaluació. La por al frau.​<br><br>
|-  
|-  
| style="vertical-align:top;text-align:right;padding:10px" | [[Fitxer:GuiaIA4.png|link=IA i aprenentatge. Una guia per l’estudiant URV]]
| style="vertical-align:top;text-align:right;padding:10px" | [[Fitxer:GuiaIA4.png|link=IA i aprenentatge. Una guia per l’estudiant URV.]]
| style="text-align:left;padding:10px" | '''[[IA i aprenentatge. Una guia per l’estudiant URV.|4. IA i aprenentatge. Una guia per l’estudiant URV.]]'''​ <br>IA com a instrument, una font de dades més en les activitats, no coautora.​<br>IA com a suport al meu aprenentatge.​<br><br>
| style="text-align:left;padding:10px" | '''[[IA i aprenentatge. Una guia per l’estudiant URV.|4. IA i aprenentatge. Una guia per l’estudiant URV.]]'''​ <br>IA com a instrument, una font de dades més en les activitats, no coautora.​<br>IA com a suport al meu aprenentatge.​<br><br>
|}
|}

Revisió del 20:57, 21 juny 2023

IA.png

Col·lecció de guies sobre Intel·ligència Artificial i Educació a la URV

Davant de la inquietud que la irrupció de la Intel·ligència Artificial (IA) ha generat en el món educatiu. El Servei de Recursos Educatius i la Factoria del CRAI de la URV iniciem una col·lecció de guies sobre IA i Educació.

Aquestes guies tenen els objectius següents:

  • Ajudar a la comunitat universitària a entendre l'impacte que aquesta tecnologia pot tenir en els processos d'ensenyança-aprenentatge.
  • Mostrar el professorat els primers passos per introduir la IA en les seves tasques docents.
  • Mostrar a l'estudiantat com fer servir la IA per la millora del seu aprenentatge.


GuiaIA1.png 1. Introducció a la IA. ​Aplicacions bàsiques.
Què és l’IA. IA discriminativa versus generativa. Afectacions als diferents sectors. Beneficis i riscos (ètics).
​Ràpid recorregut per aplicacions de diferents àmbits.

GuiaIA2.png 2. Guia tècnica de ChatGPT​.
Guia tècnica d'ús i estratègies per interactuar (promptejar) amb el ChatGPT i extreure el màxim profit.​
El primer que hem de fer és conèixer la tecnologia. Aprendre com interactuar amb ella.​

GuiaIA3.png 3. IA i docència. Una guia pel professorat URV.
Afectacions en el currículum​.
Suport a les tasques del professorat.
Introducció en les activitats d’aprenentatge.​
Com enfrontar-se a l’avaluació. La por al frau.​

GuiaIA4.png 4. IA i aprenentatge. Una guia per l’estudiant URV.
IA com a instrument, una font de dades més en les activitats, no coautora.​
IA com a suport al meu aprenentatge.​

Important:
Aquesta tecnologia evoluciona cada dia, amb la qual cosa, aquestes guies estaran en constant revisió i actualització.



Home (1).png