IA i Educació: diferència entre les revisions
De Campus Virtual URV - Ajuda
Cap resum de modificació |
|||
Línia 22: | Línia 22: | ||
| style="text-align:left;padding:10px" | '''[[IA i aprenentatge. Una guia per l’estudiant URV|4. IA i aprenentatge. Una guia per l’estudiant URV]]''' <br>IA com a instrument, una font de dades més en les activitats, no coautora.<br>IA com a suport al meu aprenentatge.<br><br> | | style="text-align:left;padding:10px" | '''[[IA i aprenentatge. Una guia per l’estudiant URV|4. IA i aprenentatge. Una guia per l’estudiant URV]]''' <br>IA com a instrument, una font de dades més en les activitats, no coautora.<br>IA com a suport al meu aprenentatge.<br><br> | ||
|} | |} | ||
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
|- | |- |
Revisió del 18:53, 21 juny 2023
Col·lecció de guies sobre Intel·ligència Artificial i Educació a la URV
Davant de la inquietud que la irrupció de la Intel·ligència Artificial (IA) ha generat en el món educatiu. El Servei de Recursos Educatius i la Factoria del CRAI de la URV iniciem una col·lecció de guies sobre IA i Educació.
Aquestes guies tenen els objectius següents:
- Ajudar a la comunitat universitària a entendre l'impacte que aquesta tecnologia pot tenir en els processos d'ensenyança-aprenentatge
- Mostrar el professorat els primers passos per introduir la IA en les seves tasques docents.
- Mostrar a l'estudiantat com fer servir la IA per la millora del seu aprenentatge.
1. Introducció a la IA. Aplicacions bàsiques. Què és l’IA. IA discriminativa versus generativa. Afectacions als diferents sectors. Beneficis i riscos (ètics). Ràpid recorregut per aplicacions de diferents àmbits. | |
2. Guia tècnica de ChatGPT. Guia tècnica d'ús i estratègies per interactuar (promptejar) amb el ChatGPT i extreure el màxim profit. El primer que hem de fer és conèixer la tecnologia. Aprendre com interactuar amb ella. | |
3. IA i docència. Una guia pel professorat URV. Afectacions en el currículum. Suport a les tasques del professorat. Introducció en les activitats d’aprenentatge. Com enfrontar-se a l’avaluació. La por al frau. | |
4. IA i aprenentatge. Una guia per l’estudiant URV IA com a instrument, una font de dades més en les activitats, no coautora. IA com a suport al meu aprenentatge. |
Important: |