Accions

Millores i novetats del Moodle 4.5: diferència entre les revisions

De Campus Virtual URV - Ajuda

 
(33 revisions intermèdies per 3 usuaris que no es mostren)
Línia 80: Línia 80:
<br>
<br>


==Personalització del nom que apareix al menú índex de l’aula, per a les etiquetes==
==Personalització del nom que apareix al menú índex de l'aula, per a les etiquetes==
Fins ara una etiqueta amb imatges i sense text es mostrava com a "Etiqueta" al menú índex de l'aula. Ara podrem posar-li el text que vulguem.
El recurs Etiqueta ara es diu '''Àrea de text i multimèdia'''. Fins ara una etiqueta amb imatges i sense text es mostrava com a "Etiqueta" al menú índex de l'aula. Ara podrem posar-li el text que vulguem.


[[Fitxer:20250610 novetats45 013.png |alt=Captura de pantalla Personalització del nom que apareix al menú índex de l’aula, per a les etiquetes]]
[[Fitxer:20250610 novetats45 013.png |alt=Captura de pantalla Personalització del nom que apareix al menú índex de l’aula, per a les etiquetes]]
Línia 101: Línia 101:


[[Fitxer:20250610 novetats45 014.png |alt=Captura de pantalla Funcionalitat d'edició massiva]]
[[Fitxer:20250610 novetats45 014.png |alt=Captura de pantalla Funcionalitat d'edició massiva]]
<br>
=Grups dins l'aula virtual=
Ara tenim la possibilitat d'indicar la [[Grups_i_agrupaments#Visibilitat_de_la_pertinença_al_grup|"visibilitat de la pertinença al grup"]]. Aquest paràmetre, que podem definir per a cada grup individualment, '''ens permet indicar quina informació veuran els estudiants respecte les assignacions de companys o companyes al grup en concret'''. El professorat sempre veurà tots els grups i assignacions.<br>
[[Fitxer:Visibilitat grup2.png]]


<br>
<br>
Línia 113: Línia 119:
Afegeix funció pantalla completa.
Afegeix funció pantalla completa.


[[Fitxer:M43 pantalla completa.png]]
[[Fitxer:M43 pantalla completa.png |alt=Captura de pantalla Editor TinyMCE afegeix funció pantalla completa]]


<br>
<br>
Línia 122: Línia 128:
S'afegeix el camp de cerca d'usuaris a l'informe qualificador.
S'afegeix el camp de cerca d'usuaris a l'informe qualificador.


[[Fitxer:M43 grades03.png]]
[[Fitxer:M43 grades03.png |alt=Captura de pantalla Cerca i filtratge avançat a l’informe del qualificador]]


<br>
<br>
Línia 131: Línia 137:
|-
|-
|
|
<center>[[Fitxer:M43 grades01.png]]</center>
<center>[[Fitxer:M43 grades01.png|alt=Captura de pantalla Peu flotant a l’informe qualificador per a paginar i navegar entre informes d'usuari. Exemple 01]]</center>
|
|
<center>[[Fitxer:M43 grades02.png]]</center>
<center>[[Fitxer:M43 grades02.png|alt=Captura de pantalla Peu flotant a l’informe qualificador per a paginar i navegar entre informes d'usuari. Exemple 02]]</center>
|}
|}


==Ordenació, llistats, filtratge per grups, opcions d’elements i columnes==
==Ordenació, llistats, filtratge per grups, opcions d’elements i columnes==
[[Fitxer:M43 grades05.png]]
[[Fitxer:M43 grades05.png |alt=Captura de pantalla informe de qualificador noves opcions d'Ordenació, llistats, filtratge per grups, opcions d’elements i columnes]]


<br>
<br>
Línia 143: Línia 149:
==Configuració del llibre de qualificacions, POPUP per crear categories i nous elements de qualificació==
==Configuració del llibre de qualificacions, POPUP per crear categories i nous elements de qualificació==


[[Fitxer:M43 grades06.png]]
[[Fitxer:M43 grades06.png|alt=Captura de pantalla Configuració del llibre de qualificacions, POPUP per crear categories i nous elements de qualificació]]


<br>
<br>


==Categories col·lapsables per facilitar la gestió del llibre de qualificacions==
==Categories col·lapsables per facilitar la gestió del llibre de qualificacions==
[[Fitxer:M43 grades04.png]]
[[Fitxer:M43 grades04.png|alt=Captura de pantalla Categories col·lapsables per facilitar la gestió del llibre de qualificacions]]


<br>
<br>
Línia 155: Línia 161:


==Opció per reobrir intents de qüestionaris mai enviats==
==Opció per reobrir intents de qüestionaris mai enviats==
El docents podran enviar a qualificar intents que ha quedat oberts després que el termini per a respondre hagi acabat.
Els docents podran enviar a qualificar intents que han quedat oberts després que el termini per a respondre hagi acabat.


[[Fitxer:M43 quiz012.png]]
[[Fitxer:M43 quiz012.png|alt=Captura de pantalla Opció per reobrir intents de qüestionaris mai enviats]]


<br>
<br>
Línia 163: Línia 169:
==Personalització dels números de les preguntes per part dels docents==
==Personalització dels números de les preguntes per part dels docents==


[[Fitxer:M43 quiz02.png]]
[[Fitxer:M43 quiz02.png|alt=Captura de pantalla Personalització dels números de les preguntes per part dels docents]]
<br>
<br>


Línia 170: Línia 176:
Per a cada columna relativa al llistat de preguntes podem fer algunes accions, com ara moure, o eliminar.
Per a cada columna relativa al llistat de preguntes podem fer algunes accions, com ara moure, o eliminar.


[[Fitxer:M43 quiz03.png]]
[[Fitxer:M43 quiz03.png|Captura de pantalla Flexibilitat en la personalització de la visualització del banc de preguntes]]


<br>
<br>
Línia 176: Línia 182:
==El banc de preguntes ara té un sistema de cerca i filtratge similar a altres àrees de Moodle==
==El banc de preguntes ara té un sistema de cerca i filtratge similar a altres àrees de Moodle==


[[Fitxer:M43 quiz04.png]]
[[Fitxer:M43 quiz04.png|alt=Captura de pantalla Sistema de cerca i filtratge del banc de preguntes similar a altres àrees de Moodle]]


<br>
<br>
Línia 182: Línia 188:
==El tipus de pregunta d’ordenació permet crear preguntes amb paraules o frases o utilitzar imatges==
==El tipus de pregunta d’ordenació permet crear preguntes amb paraules o frases o utilitzar imatges==


[[Fitxer:20250611 novetats45 015.png]]
[[Fitxer:20250611 novetats45 015.png|alt=Captura de pantalla Pregunta d’ordenació permet crear preguntes amb paraules o frases o utilitzar imatges]]


<br>
<br>
Línia 188: Línia 194:
==Els estudiants poden veure des de la Navegació de l'examen quan han estat desades per darrer cop les seves respostes==
==Els estudiants poden veure des de la Navegació de l'examen quan han estat desades per darrer cop les seves respostes==


Recordem que el qüestionari té un sistema de desat automàtic que s'executa en intervals d'uns segons.
Recordem que el qüestionari té un sistema de desament automàtic que s'executa en intervals d'uns segons.


[[Fitxer:20250611 novetats45 016.png]]
[[Fitxer:20250611 novetats45 016.png|alt=Captura de pantalla Quan han estat desades per darrer cop les respostes, des de la vista d'estudiant]]


<br>
<br>
Línia 196: Línia 202:
==Els docents poden assignar qualificacions a grups de preguntes dins un qüestionari==
==Els docents poden assignar qualificacions a grups de preguntes dins un qüestionari==


https://youtu.be/AmM5WvEUNy0?feature=shared&t=29
[https://youtu.be/AmM5WvEUNy0?feature=shared&t=29 Vídeo: Els docents poden assignar qualificacions a grups de preguntes dins un qüestionari]


De manera que obtenim puntuacions segregades per a cadascun d'aquests elements de qualificació interns al qüestionari.
De manera que obtenim puntuacions segregades per a cadascun d'aquests elements de qualificació interns al qüestionari.


[[Fitxer:20250613 novetats45 025.png]]
[[Fitxer:20250613 novetats45 025.png|alt=Captura de pantalla Els docents poden assignar qualificacions a grups de preguntes dins un qüestionari. Vista resultat.]]


<br>
<br>


Podrem fer-ho principalemnt de dues maneres.
Podrem fer-ho principalment de dues maneres.
* Assignant una puntuació a seccions pre-existents al qüestionari o
* Assignant una puntuació a seccions pre-existents al qüestionari o
* Generant elements de qualificació que podrem assignar a les preguntes, un per pregunta
* Generant elements de qualificació que podrem assignar a les preguntes, un per pregunta


[[Fitxer:20250613 novetats45 024.png]]
[[Fitxer:20250613 novetats45 024.png|alt=Captura de Pantalla assignació de qualificacions a grups de preguntes dins un qüestionari. Vista configuració. ]]


<br>
<br>
Línia 214: Línia 220:
==Qüestionaris: opció de fer una requalificació de preguntes seleccionades, fins ara havien de ser totes.==
==Qüestionaris: opció de fer una requalificació de preguntes seleccionades, fins ara havien de ser totes.==


[[Fitxer:20250611 novetats45 017b.png]]
[[Fitxer:20250611 novetats45 017b.png|alt=Captura de pantalla Opció de fer una requalificació de preguntes seleccionades]]


<br>
<br>
Línia 220: Línia 226:
==Banc de preguntes: la gestió de categories permet l’ordenació a través de clicar i arrossegar==
==Banc de preguntes: la gestió de categories permet l’ordenació a través de clicar i arrossegar==


[[Fitxer:20250611 novetats45 018.png]]
[[Fitxer:20250611 novetats45 018.png|alt=Captura de pantalla Opció d'ordenar les categories del banc de preguntes mitjançant clicar i arrossegar]]


<br>
<br>
Línia 227: Línia 233:


==Compleció d’activitat per defecte==
==Compleció d’activitat per defecte==
A la pantalla on podem definir les opcions de compleció per defecte de l'aula virtual, es millora la interfície per tal de reduïr els clics necessaris.
A la pantalla on podem definir les opcions de compleció per defecte de l'aula virtual, es millora la interfície per tal de reduir els clics necessaris.


[[Fitxer:20250613 novetats45 019.png]]
[[Fitxer:20250613 novetats45 019.png|alt=Captura de pantalla Millores en la interfície Compleció d'activitat per defecte.]]


<br>
<br>
Línia 237: Línia 243:
Dins l'editor, en afegir una imatge tenim opció de pujar-la directament sense haver d'ubicar-nos prèviament al selector de fitxers.
Dins l'editor, en afegir una imatge tenim opció de pujar-la directament sense haver d'ubicar-nos prèviament al selector de fitxers.


[[Fitxer:20250613 novetats45 020.png]]
[[Fitxer:20250613 novetats45 020.png|alt=Captura de pantalla Millora la interfície per a incorporar imatges al contingut]]


<br>
<br>
Línia 243: Línia 249:
==Tasca, pàgina de trameses: accés fàcil a les accions en massa i millora en els filtres i accions clau disponibles a la part superior de la pàgina==
==Tasca, pàgina de trameses: accés fàcil a les accions en massa i millora en els filtres i accions clau disponibles a la part superior de la pàgina==


[[Fitxer:20250613 novetats45 021.png]]
[[Fitxer:20250613 novetats45 021.png|alt=Captura de pantalla Millores en la pàgina de trameses de la tasca]]


<br>
<br>
Línia 251: Línia 257:
==Afegeix opció de fer breu enregistrament de la pantalla==
==Afegeix opció de fer breu enregistrament de la pantalla==


[[Fitxer:20250613 novetats45 022.png]]
[[Fitxer:20250613 novetats45 022.png|alt=Captura de pantalla Opció pantalla completa de l'editor TinyMCE]]


<br>
<br>
Línia 259: Línia 265:
==Noves notificacions per a tasques properes o amb retard i per a propera obertura de qüestionari==
==Noves notificacions per a tasques properes o amb retard i per a propera obertura de qüestionari==


[[Fitxer:20250613 novetats45 023.png]]
[[Fitxer:20250613 novetats45 023.png|Captura de pantalla Noves notificacions per a tasques properes o amb retard i per a propera obertura de qüestionari. Destaca: Avís de lliurament proper, notificació de tasca vençuda, notificació de data d'obertura propera de qüestionari]]


<br>
<br>
=Nova activitat=
=Nova activitat=
==El Dietari==
==El Dietari==
El Dietari és una activitat d'escriptura personal i reflexiva, similar al Diari tradicional, però amb funcionalitats millorades que permet als estudiants fer entrades de text (o multimèdia) al llarg del temps, per exemple: Reflexions sobre el seu aprenentatge, seguiment d’un projecte o pràctica o escrits d'autoavaluacions. A mesura que van escrivint, el docent pot llegir i comentar aquestes entrades, ajudant l’estudiant a millorar.A més, el Dietari genera auto‑informes de longitud ja que pot comptar caràcters, paraules, frases i paràgrafs i oferir auto‑ràtios numèriques (mínim/màxim), facilitant criteris objectius de longitud i profunditat del text. <br>
El Dietari és una activitat d'escriptura personal i reflexiva, similar al Diari tradicional, però amb funcionalitats millorades que permet als estudiants fer entrades de text (o multimèdia) al llarg del temps, per exemple: Reflexions sobre el seu aprenentatge, seguiment d’un projecte o pràctica o escrits d'autoavaluacions. A mesura que van escrivint, el docent pot llegir i comentar aquestes entrades, ajudant l’estudiant a millorar.A més, el Dietari genera auto‑informes de longitud ja que pot comptar caràcters, paraules, frases i paràgrafs i oferir auto‑ràtios numèriques (mínim/màxim), facilitant criteris objectius de longitud i profunditat del text. <br>
→Per conèixer més sobre l'activitat pots llegir més a la seva pàgina [[Dietari|El dietari]]
→Per conèixer més sobre l'activitat pots llegir més a la seva pàgina [[Dietari|El dietari]]
[[Fitxer:Dietari 1.png|1200px]]
[[Fitxer:Dietari 1.png|1200px|alt=Captura de pantalla opcions de configuració de l'activitat Dietari]]


<br>
<br>
=Nova eina de Planificació=
=Nova eina de Planificació=
Aquesta nova eina '''substitueix l'antic Pla de Treball a partir del curs 2025-26'''. La principal avantatge és que '''utilitza les eines pròpies del Campus Virtual''' pel que fa a '''la configuració de terminis d'entrega de les activitats''' per part dels estudiants. És a dir, les dates de lliurament que té una tasca o un qüestionari són les que s'utilitzen per a mostrar aquestes activitats a la cronologia dels estudiants.
Aquesta nova eina '''substitueix l'antic Pla de Treball a partir del curs 2025-26'''. La principal avantatge és que '''utilitza les eines pròpies del Campus Virtual''' pel que fa a '''la configuració de terminis d'entrega de les activitats''' per part dels estudiants. És a dir, les dates de lliurament que té una tasca o un qüestionari són les que s'utilitzen per a mostrar aquestes activitats a la cronologia dels estudiants.
Línia 274: Línia 282:
Pots veure més detall sobre la nova Planificació seguint aquest enllaç: [[Planificació|Nova eina de Planificació]]
Pots veure més detall sobre la nova Planificació seguint aquest enllaç: [[Planificació|Nova eina de Planificació]]


[[Fitxer:Plan011.png]]
[[Fitxer:Plan011.png|alt=Captura de pantalla Nova eina de planificació.]]




<center>[[File:home (1).png|100px||link=Pàgina_principal]]
<center>[[File:home (1).png|100px||link=Pàgina_principal|Icona pàgina principal. Enllaça a la pàgina principal de la wiki d'ajuda del Campus Virtual Moodle de la URV]]
</center>  
</center>  



Revisió de 13:23, 26 set 2025

En aquesta pàgina llistem les millores i novetats més destacades per a l'usuari generalment docent o estudiant, que incorpora el moodle 4.5 (a la URV a partir de la tercera setmana de juliol de 2025) respecte a la versió anterior utilitzada fins a la data, moodle 4.1. Per tant en el llistat s'hi inclou tot allò nou vinculat a les versions 4.2, 4.3, 4.4 i 4.5 del Moodle.

Millores a la pàgina de l’aula virtual

Icones d’activitats i recursos més reduïdes

Captura de pantalla icones més petites


Nova iconografia d’activitats i recursos

Captura de pantalla Noves icones


Menú de Navegació, quan es clica sobre un tema, es mostra només el contingut del tema

Captura de pantalla Menú de navegació


Podem crear subseccions dins els temes

Captura de pantalla Subseccions dins de temes


Seccions i subseccions expandibles

Captura de pantalla Seccions i subseccions expandibles


Targetes d’activitat

  • Accions associades a cada recurs i activitat ubicades en un menú desplegable: editar paràmetres, moure, disponibilitat, duplicar, assignar rols, mode de grup i suprimir.

Captura de pantalla Menú desplegable targetes d'activitat


  • Configuració de compleció.

Captura de pantalla Configuració de compleció


  • Mode de grup.

Captura de pantalla Mode de grup


  • Restriccions d’accés

Captura de pantalla Restriccions d'accés


Opcions de secció o tema millorades

Es poden duplicar seccions, utilitzar enllaços permanents o visualitzar només un tema o secció.

Captura de pantalla Opcions de secció millorades. En el menú desplegable es destaca: visualització, duplica, enllaç permanent


Creació ràpida de contingut

Ara es poden afegir activitats o recursos a qualsevol lloc de la pàgina de l'aula virtual amb un sol clic.

Captura de pantalla Creació ràpida de contingut


Opcions per col·lapsar i expandir totes les seccions de l’aula virtual des del menú de navegació

captura de pantalla col·lapsar i expandir totes les seccions de l’aula virtual des del menú de navegació


Personalització del nom que apareix al menú índex de l'aula, per a les etiquetes

El recurs Etiqueta ara es diu Àrea de text i multimèdia. Fins ara una etiqueta amb imatges i sense text es mostrava com a "Etiqueta" al menú índex de l'aula. Ara podrem posar-li el text que vulguem.

Captura de pantalla Personalització del nom que apareix al menú índex de l’aula, per a les etiquetes


Es mostra la configuració dels blocs en un popup

En lloc de canviar-nos de pàgina, ara la configuració dels blocs s'obre en una finestra emergent a la mateixa pàgina on estem ubicats.

Captura de pantalla finestra emergent blocs


Edició massiva

Funcionalitat d'edició massiva

Permet realitzar accions en massa, com ara eliminar, duplicar, moure o ocultar elements des del peu de pàgina.

Captura de pantalla Funcionalitat d'edició massiva


Grups dins l'aula virtual

Ara tenim la possibilitat d'indicar la "visibilitat de la pertinença al grup". Aquest paràmetre, que podem definir per a cada grup individualment, ens permet indicar quina informació veuran els estudiants respecte les assignacions de companys o companyes al grup en concret. El professorat sempre veurà tots els grups i assignacions.
Visibilitat grup2.png


Millores en l'accessibilitat

Retenció de la posició de la pàgina en tornar enrere des d'una activitat o recurs, millorant l'experiència d'usuari

Ara en moure'ns per les diferents pantalles de l'aula virtual com ara recursos o activitats, quan desem els canvis o naveguem cap endarrere amb les fletxes del navegador, el Moodle ens reté la ubicació de la pàgina principal des d'on hem navegat cap al recurs o activitat.

Editor TinyMCE

Afegeix funció pantalla completa.

Captura de pantalla Editor TinyMCE afegeix funció pantalla completa


Millores al llibre de qualificacions

Cerca i filtratge avançat a l’informe del qualificador

S'afegeix el camp de cerca d'usuaris a l'informe qualificador.

Captura de pantalla Cerca i filtratge avançat a l’informe del qualificador


Peu flotant a l’informe qualificador per a paginar i navegar entre informes d'usuari

Captura de pantalla Peu flotant a l’informe qualificador per a paginar i navegar entre informes d'usuari. Exemple 01
Captura de pantalla Peu flotant a l’informe qualificador per a paginar i navegar entre informes d'usuari. Exemple 02

Ordenació, llistats, filtratge per grups, opcions d’elements i columnes

Captura de pantalla informe de qualificador noves opcions d'Ordenació, llistats, filtratge per grups, opcions d’elements i columnes


Configuració del llibre de qualificacions, POPUP per crear categories i nous elements de qualificació

Captura de pantalla Configuració del llibre de qualificacions, POPUP per crear categories i nous elements de qualificació


Categories col·lapsables per facilitar la gestió del llibre de qualificacions

Captura de pantalla Categories col·lapsables per facilitar la gestió del llibre de qualificacions


Banc de preguntes i qüestionaris

Opció per reobrir intents de qüestionaris mai enviats

Els docents podran enviar a qualificar intents que han quedat oberts després que el termini per a respondre hagi acabat.

Captura de pantalla Opció per reobrir intents de qüestionaris mai enviats


Personalització dels números de les preguntes per part dels docents

Captura de pantalla Personalització dels números de les preguntes per part dels docents

Flexibilitat en la personalització de la visualització del banc de preguntes

Per a cada columna relativa al llistat de preguntes podem fer algunes accions, com ara moure, o eliminar.

Captura de pantalla Flexibilitat en la personalització de la visualització del banc de preguntes


El banc de preguntes ara té un sistema de cerca i filtratge similar a altres àrees de Moodle

Captura de pantalla Sistema de cerca i filtratge del banc de preguntes similar a altres àrees de Moodle


El tipus de pregunta d’ordenació permet crear preguntes amb paraules o frases o utilitzar imatges

Captura de pantalla Pregunta d’ordenació permet crear preguntes amb paraules o frases o utilitzar imatges


Els estudiants poden veure des de la Navegació de l'examen quan han estat desades per darrer cop les seves respostes

Recordem que el qüestionari té un sistema de desament automàtic que s'executa en intervals d'uns segons.

Captura de pantalla Quan han estat desades per darrer cop les respostes, des de la vista d'estudiant


Els docents poden assignar qualificacions a grups de preguntes dins un qüestionari

Vídeo: Els docents poden assignar qualificacions a grups de preguntes dins un qüestionari

De manera que obtenim puntuacions segregades per a cadascun d'aquests elements de qualificació interns al qüestionari.

Captura de pantalla Els docents poden assignar qualificacions a grups de preguntes dins un qüestionari. Vista resultat.


Podrem fer-ho principalment de dues maneres.

  • Assignant una puntuació a seccions pre-existents al qüestionari o
  • Generant elements de qualificació que podrem assignar a les preguntes, un per pregunta

Captura de Pantalla assignació de qualificacions a grups de preguntes dins un qüestionari. Vista configuració.


Qüestionaris: opció de fer una requalificació de preguntes seleccionades, fins ara havien de ser totes.

Captura de pantalla Opció de fer una requalificació de preguntes seleccionades


Banc de preguntes: la gestió de categories permet l’ordenació a través de clicar i arrossegar

Captura de pantalla Opció d'ordenar les categories del banc de preguntes mitjançant clicar i arrossegar


Millores en la interfície

Compleció d’activitat per defecte

A la pantalla on podem definir les opcions de compleció per defecte de l'aula virtual, es millora la interfície per tal de reduir els clics necessaris.

Captura de pantalla Millores en la interfície Compleció d'activitat per defecte.


Millora la interfície per a incorporar imatges al contingut

Dins l'editor, en afegir una imatge tenim opció de pujar-la directament sense haver d'ubicar-nos prèviament al selector de fitxers.

Captura de pantalla Millora la interfície per a incorporar imatges al contingut


Tasca, pàgina de trameses: accés fàcil a les accions en massa i millora en els filtres i accions clau disponibles a la part superior de la pàgina

Captura de pantalla Millores en la pàgina de trameses de la tasca


Editor TinyMCE

Afegeix opció de fer breu enregistrament de la pantalla

Captura de pantalla Opció pantalla completa de l'editor TinyMCE


Notificacions

Noves notificacions per a tasques properes o amb retard i per a propera obertura de qüestionari

Captura de pantalla Noves notificacions per a tasques properes o amb retard i per a propera obertura de qüestionari. Destaca: Avís de lliurament proper, notificació de tasca vençuda, notificació de data d'obertura propera de qüestionari


Nova activitat

El Dietari

El Dietari és una activitat d'escriptura personal i reflexiva, similar al Diari tradicional, però amb funcionalitats millorades que permet als estudiants fer entrades de text (o multimèdia) al llarg del temps, per exemple: Reflexions sobre el seu aprenentatge, seguiment d’un projecte o pràctica o escrits d'autoavaluacions. A mesura que van escrivint, el docent pot llegir i comentar aquestes entrades, ajudant l’estudiant a millorar.A més, el Dietari genera auto‑informes de longitud ja que pot comptar caràcters, paraules, frases i paràgrafs i oferir auto‑ràtios numèriques (mínim/màxim), facilitant criteris objectius de longitud i profunditat del text.
→Per conèixer més sobre l'activitat pots llegir més a la seva pàgina El dietari Captura de pantalla opcions de configuració de l'activitat Dietari


Nova eina de Planificació

Aquesta nova eina substitueix l'antic Pla de Treball a partir del curs 2025-26. La principal avantatge és que utilitza les eines pròpies del Campus Virtual pel que fa a la configuració de terminis d'entrega de les activitats per part dels estudiants. És a dir, les dates de lliurament que té una tasca o un qüestionari són les que s'utilitzen per a mostrar aquestes activitats a la cronologia dels estudiants.

Pots veure més detall sobre la nova Planificació seguint aquest enllaç: Nova eina de Planificació

Captura de pantalla Nova eina de planificació.


Icona pàgina principal. Enllaça a la pàgina principal de la wiki d'ajuda del Campus Virtual Moodle de la URV